tisdag 8 september 2009

Min 12:de dag...

Som sagt, det är min 12:de dag med att bara få äta xtravaganzas påsar med pulver, tre om dagen... Det har gett resultat märker jag, och min hunger är borta, men därimot inte mitt sug efter något...
Har börjat få svårt att få i mig dessa tre påsar, när jag skall lägga mig kommer jag på att shit, jag har ju bara tagit två idag så då blir det att ut i köket o shaka till en...
Börjar känna mig piggare o piggare... :)

På måndag är det 3:dje träffen o vi har fått i läxa att göra ett kollage på vår målbild o att skriva ett kontrakt... Jag vet redan hur min målbild ser ut, den bilden sitter i min hall... Har faktiskt funderat på att förstora den så att jag verkligen påminns om hur jag har sett ut för tre år sen, kommer bli underbart att vara där sen igen :)

Var idag på gymet och min PT gick igenom mitt träningsprogram med mig.... Superkul :)
Imorgon blir det en sväng dit innan jobbet.

Nu blir det att bära in lillen som somnat i mitt knä o medans jag väntar på att min store grabb skall komma hem från sin fotbollsmatch så blir det nog ett pass med WII FIT :) underbart spel...

1 kommentar: